ineo Remote Care

Maksimaalinen tuki, maksimaaliset hyödyt - etädiagnoostiikan ja etähuollon avulla

Takaisin

Maksimaalinen tuki – maksimaalinen hyöty

Vaikuttaako tutulta? Joudutteko vielä tarkistamaan mittarilukemat ja tilamaan erikseen väriaineet, kun ne loppuvat? Entäs huoltokutsut? Tilaatteko laitteelle erikseen huollon sen jälkeen, kun laite on epäkunnossa ja poissa käytöstä? Ja kuinka nopeasti huolto saapuu? Esimerkiksi onko teillä ulkoistettu IT-tuki, jonka järjestelmään kirjaatte vikailmoituksen, jonka kolmas osapuoli sitten lähettää huolto-organisaatiolle? Laite on mahdollisesti poissa käytöstä pitkään. Unohda mittarilukemat ja huoltotilaukset – ineo Remote Care, huolehtii viestinnästä teidän puolestanne suoraan asiakastukeen!

Kuvaus

ineo Remote Care on älykäs raportointijärjestelmä, joka yhdistää teidän ineo-järjestelmän suoraan teidän palveluntarjoajan asiakaspalveluun. Tilannekatsaukset, mittarilukemat, vikailmoitukset, tarviketilaukset ja tarvikkeiden tilatiedot lähetetään suoraan asiakaspalvelun. Viestinvälitys tapahtuu GPRS-yhteyden tai sähköpostin välityksellä. Etähuollon ja etädiagnostiikan avulla voidaan keskitetysti määritellä järjestelmän ja ohjelmiston asetuksia kopiointi- ja tulostuslaadun parantamiseksi sekä järjestelmä voidaan uudelleen käynnistää. Parhaassa tapauksessa tämä tarkoittaa sitä, että järjestelmän puutteet havaitaan ja korjataan ennen kuin ne tulevat ilmi teidän organisaatiossa. Usein korjaus ei vaadi edes teknistä tukea paikan päällä!

Ennakoiva asiakastuki

Automaattisesti lähetyt tilannekatsaukset ja -tiedot diagnosoidaan nopeasti, jolloin mahdolliset toimintahäiriöt voidaan poistaa jo aikaisessa vaiheessa. Esimerkiksi jos laitteessa ilmenee jatkavasti tukoksia, niin huolto voi reagoida nopeasti vaihtaa tarvittavat osat, jotta järjestelmä ei hajoa ja laitteen käyttö on taas sujuvaa.

Vähemmän hallintoa

Mittarilukemat lähetetään ja rekisteröidään automaattisesti, jolloin teidän ei enää erikseen tarvitse lukea ja lähettää mittarilukemia huoltoliikkeeseen. Säästyy sekä aikaa että vaivaa! Kustannukset on helppo jäljittää ja tarkistaa, koska mittarilukemat jaotellaan paperin koon, värillisyyden ja toimintojen mukaan esim. kopioi tai tuloste.

Automaattinen väriaineen toimitus

Tarviketoimitukset tapahtuvat automaattisesti. Esimerkiksi, kun väriaineen taso laskee ennalta määritellyn tason alle, niin uusi väriaine lähtee automaattisesti. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, sinun ei enää tarvitse pitää silmällä väriaineen kulutusta tai tehdä erikseen tilausta. Värikasettien varastoinnin aika on ohi - säästää tilaa, aikaa ja vaivaa.

Tietoturva

ineo Remote Care käyttää kahta kanavaa tiedonsiirrossa: GPRS tai sähköpostitse. Tiedonsiirtoprotokolla valitaan asiakasyrityksen vaatimusten ja IT-ohjeiden mukaisesti. Autamme ja neuvomme teitä valitsemaan oikean tavan tässä asiassa. Kummatkin tiedonsiirtotavat ovat turvallisia, joten voit olla varma, että tietosi ovat turvassa. Vain järjestelmän tilatietoja lähetetään. Eli mitään tietoja kopiointien tai tulosteiden sisällöstä ei lähetetä.